Friday 21 September 2012

DHK B DIHATI =)

Assalamualaikum . . . 

Hai korangggg ! I miss you all.Huhhh lama kan aku tak update blog, hihihi bukan apa aku sekarang nie tengah busy dgn assignment. So,tak sempat lah nak update =) Ermmm, Pejam celik pejam celik,sekarang aku dah sem 3.Terasa sekejap saja masa berlalu kannnn. Lg 1thn setengah aku nak tamat study kat poli nie. Insyaallah kalau ada rezeki aku sambung buat degree pulak. Sepanjang aku kat sini, aku dah kenal macam-macam orang dan macam-macam kerenah diorang.Kawan-kawan aku semuanya sporting & aku boleh sekepala dgn diorang.Aku suka berkawan, so aku senang jer la nak bergaul dgn orang cuma mula-mula biasalah malu-malu kucing sikit.Itu perkara biasa lah bg semua orang kan.Okayyyy aku takmau cerita panjang lebar pasal diri aku, tp aku nak cerita pasal kawan-kawan aku yg kepala gila-gila niehhh . Diorang semua nie budak-budak kelas aku. Kami ditempatkan didalam kelas DHK B dan kami mula mendaftar pada sesi Jun 2011. Masa sem 1 dulu, budak kelas aku ada 41 orang. Tp selepas tuuu, 4 orang pindah dan sorang lg masuk kelas BHK.So, tinggallah 37 orang sekarang nie disebabkan ada sorang budak baru dari politeknik Sabak Bernam masuk kelas ke kami.Kat bawah nie semua budak-budak kelas aku. Jom kita usyaaaa.








Eqen,Dilla,Risha,Mar & Aira
-
-
-
-
-
-

Mierul (dah pindah),Qis,Mar,Nad (dah pindah) & Atika (dah pindah)
-
-
-
-
-
-

Qis,Zul,Siti,Firus,Fyna,Intan,Aisya,Amani & Wawa
-
-
-
-
-
-


Wan,Hafiz,Mar,Qis,Fyna,Aisya,Boboi,Firus & Zack
-
-
-
-
-
-


DHK3B (Jun 2012)
-
-
-
-
-
-


Fyna,Mar,Wawa,Qis,Amani,Aisya & Intan
-
-
-
-
-
-


Mar, Fareez,Zul,Wan & Boboi
-
-
-
-
-
-


Qis,Amani,Fyna,Wan & Aisya
-
-
-
-
-
-


Firus,Mar,Intan,Siti & Aisya
-
-
-
-
-
-

Firus,Mar,Siti & Zul
-
-
-
-
-
-


Fyna,Wawa,Mar,Nad,Intan,Qis,Amani & Aisya
-
-
-
-
-
-
-
-


DHK 2B (Dec 2011)
-
-
-
-
-
-
-


DHK 2B (Dec 2011)
-
-
-
-
-
-
-


Qis,Mar,Wan,Fareez,Zack & Hafiz
-
-
-
-
-
-
-


DHK1B  (Jun 2011)


Semua yg kat atas tuuu lah budak-budak kelas aku =) Masing-masing gila kamera.Pantang nampak kamera mesti posing mengalahkan artis . hehehe pape pon, kami adalah satu family. Hmmm, rasanya cukup laaa setakat tuu dulu buat kali nie, aku pon dah tak da idea nak taip. hihihi okayyyy, panjag umur kita bertemu lagi yepp. Papai (!)


YangBenar,
IntanShuhaila


No comments:

Post a Comment