Sunday 4 November 2012

NO TITLE^^

Assalamualaikum . . .


Hye you all's :') hee. I'm coming. Hari nie dah 4/11/2012 kann?? wahhh begitu cepatnya masa berlalu. Bulan depan aku dah start buat LI (Latihan Industri). Kalau tak silap start 17/12/2012 kot. Wallahualam, ikotlah bila diorang panggil. Wuhuuu tak sabarnya,takot pon ada sbb senior2 cakap time tuu lah kita kena buli. Tp takpaa lah, niat nak belajar kan,redha jelaaa. Diorang just nak uji kita jaa nak tengok mental kita kuat ke tak. Itu jeaaa :') hihihi lepas nie mesti busy punyalah, especially aku. Dah laa LI kat hotel pulak tu. Confirm-confirm lah busy+letih kan. hahaha lepas nie muka aku mesti jarang online dah. Masa nie lah nak online sepuas hati pon. Cewahhhh ayat, taklehh blahhh ! sekarang nie aku tgh busy dgn assignment,quiz & test sbb aku hanya tinggal 2 kelas sahaja lg. Subjek yg lain dah habis. So buleh laa rehatkan badan. yedokkkk? hihihihi^^. Final exam aku sem nie just 1 paper sahaja. Tp 1 paper pon agak beratlah jugak sbb subjek tuu boleh dikatakan subjek killer. Whoaa,kena pulun betul2 niehh. Takot pulak aku O_O. Tapi,korang mesti nampak aku memanjang online kann :') hihihi online,online jugak tp sometime aku study even lappy ter'on pon. hahaha biasalah tuu. Dah dinamakan kaki online tuu, tetap kaki online jugak. Taklehh nak kata apa lah kan. hahaha tu laa tabiat buruk aku dari dulu sampai sekarang. huhuhu ! okayyyy,sudahlah setakat tuu dulu. daaaa muahahahahaha^^

YangBenar,
IntanShuhaila

No comments:

Post a Comment