Saturday 22 September 2012

BLOG KU BERUBAH LAGI

Assalamualaikum . .

Hai korang, selamat pagi.Bertemu lg kita pada pagi sabtu yg hening nie =) hehe ayat takleh blahhh kan ! Btw, korang apa khabar? hopes khabar baik lah yer. hihi Sebenarnya aku taknak merapu panjang-panjang, cuma nak tanya korang ada nampak perubahan tak kat blog aku? hihihi, buat terOk pulak aku nie.Mesti lah nampak perubahan kan :) dulu background kaler purple jea memanjang,tu sebab aku minat sangat kaler PURPLE nie,Sangat obses dgn kaler purple sampaikan barang-barang aku pon kebanyakannya kaler purple ƗƗɑƗƗɑƗƗɑɑ . sekali sekala nak jugak tukar background dgn kaler lain. Actually, semalam aku dah terlalu bosan tinggal kat bilik tak buat apa-apa,so aku try lah jenguk-jenguk blog kengkawan yg lain.Tetiba aku tertarik dgn background diorang.Sebelom nie background aku simple-simple saja. Kali nie nah ambek,terlalu crowded laa pulak. Tp takpa sekali-sekala, nanti aku rasa rimas aku tukar laa.Aku takda lah terror sangat pasal blog-blog nie, kalau nak minta tolong sikit-sikit tuu boleh laa.Sebenarnya aku masih lg belajar & usyaaa- usyaaa tutorial yg menarik. Antara link-link tutorial blog yg aku nak kongsi dgn korang ada kat bawah nie.Rajin-rajin tuu pergilah terjah blog diorang tengok ada apa yg best :) nie antara link-linknya : 

http://www.lyssasecret.com/p/tutorial.html




Kat bawah nie aku ada selitkan sedikit contoh background blog yg menarik,macam-macam pattern, macam-macam kaler,Rambang mata bila tengok & taktau nak pilih yg mana =) 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Comel Kan? Korang boleh letak kat blog korang. Kalau nak Background comel-comel mcm nie korang boleh klik link nie :


Hihihi,Okay lah setakat tuu dulu aku berceloteh.Aku kalau dah boleh berceloteh tuu susah nak stop.Faham-Faham je laa kan. Lalala~ okeylah kita jumpa lg nanti.Take Care ! Papai (!)


Yang Benar
IntanShuhaila

No comments:

Post a Comment